Cees Kant Stichting & Manege zonder Drempels

Via een ex-buurman van Anna en Kees Kant, die bestuurslid is bij de Manege Zonder Drempels te Bennekom, is de 'Cees Kant Stichting' in 2007 in contact gekomen met de bijzondere activiteiten van deze manege. Het ondersteunen van deze manege paste goed in de doelstelling van de 'Cees Kant Stichting' om elk jaar een nieuw, maar totaal anders, goed doel te ondersteunen. Ondanks dat Nederland een welvarend land is en in principe geen armoede of hongersdood kent, zijn er toch zeker groepen mensen die in Nederland niet zonder de steun en/of zorg van anderen kunnen. Ook in Nederland wil de 'Cees Kant Stichting', binnen de beperkte middelen, deze mensen een beter leven geven. De 'Cees Kant Stichting' steunt deze stichting dan ook jaarlijks met een stille donatie.

Gedoneerd door de Cees Kant stichting : Klik op ondersteuning

De Stichting Manege zonder Drempels