Partners en resultaten

De stichtingen/organisaties waarmee de Cees Kant Stichting samenwerkt en een overzicht van de projecten waaraan een bijdrage is en wordt verstrekt, kunt u bekijken via de links onderaan op deze pagina.

Resultaten:

Per stichting/organisatie wordt een overzicht gegeven van de projecten die (mede) door de steun van de Cees Kant Stichting uitgevoerd konden en kunnen worden.
De diversiteit is groot. Maar in alle gevallen is er sprake van een steuntje in de rug waarmee de direct betrokkenen hun situatie kunnen verbeteren. Het is een bewuste keuze van het bestuur dat er speciale aandacht besteed wordt aan kinderen en (drink) water voorzieningen.

De resultaten zijn gerealiseerd vanuit een beperkt budget.
Vanaf de oprichting op 20 maart 2007 tot eind 2019 is door de Cees Kant Stichting een bedrag
van euro 301.092,— gedoneerd voor de diverse projecten.

Van harte nodigt het bestuur u uit kennis te nemen van de projecten en wat er zoal bereikt is.

"Alleen mensen die iets doen veranderen de wereld"